lunes, 12 de marzo de 2012

Animals de Granja


Aquest dissabte hem anat amb els nens, tres famílies a La Granja a Navàs.
La veritat és que per anar amb nens de vora dos anys com els nostres, és una mica pesat ja que la visita guiada (de l'ordre de 1h) no l'aguanten del tot seguida, però com experiencia i presa de contacte amb animals, és interessant per nens urbanites com el meu.
El preu és de 9€ per adult i els nens de fins a 2 anys no paguen.
No cal que digui que, sota el meu punt de vista, em dol veure animals en captivitat. Mai m'han agradat zoo's, aquàriums i demés, tot i que entenc que pot ser que els animals tinguin una qualitat de vida més que acceptable, potser millor en alguns cassos del que estaríen en llibertat.

Ara, en termes d'estress hauríem de consultar algún psicòleg animal, perque els bitxos no se jo si gaudeixen el mateix que els nens.

En qualsevol cas, és una opció d'oci més i la visita és guiada per una persona que hi dona el punt informatiu de qualitat que es mereix.

Us deixo algunes fotos d'alguns exemplars que hi podreu veure:

Espero que us hagin agradat.
Si us animeu a anar al principi hi ha el link del lloc.

0 comentarios: